zondag 8 juli 2012

(( 1# )) EERSTE BLOG: Nailarts & Quotes



Dit is mijn eerste keer dat ik blog! Het is uiteraard even uitpluizen hoe zoiets werkt, maar dat gaat zeker goed komen.


Ik zal mij eerst even voorstellen! Ik ben Sadora, 23 jaar en ik woon samen met de geweldigste man op aarde in koog aan de zaan. (wel erg cliche he haha)
Ik ben pedagogisch medewerkster in de kinderopvang met een vooruitzicht als senior pedagogisch medewerkster! 



Ik wil graag via deze blog geregeld twee dingen "showen" waar ik gek op ben! Nailart & Quotes. Hierover zal het dan ook vaak genoeg gaan. Ik surf vaak op internet om de leukste Quotes te ontdekken en ik heb een uit de hand gelopen hobby als het om NailArt gaat! Ik ben ooit eens met één nagellakje begonnen en ondertussen heb ik een hele manicure inboedel waarmee ik dan vooral Nailart ontwerpen maak. Dit wil ik steeds meer uitbreiden en dan misschien ooit een eigen nagelstudiootje aan huis voor erbij! Hierover zul je geregeld wat lezen op mijn Blogs, ook zal ik geregeld foto's plaatsen en de leukste Topics over Nagels en Quotes opzoeken!


Ben je nieuwsgierig geworden na het zien van mijn Nailart creaties en wil jij ook zulke nagels??  Dan mail je voor meer info naar sadoranails@gmail.com of reageer op mijn blogberichten!


Tot ziens!!
Sadora


4 opmerkingen:

  1. ziet er mooi uit veel succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, leuk, hopelijk meerdere foto's van je eigen nagels is leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zeker mijn doel! Ik ga zoveel mogelijk fotos plaatsen van mijn nieuwste nailarts!!

      Groetjes Sadora en bedankt voor je reactie

      Verwijderen
  3. Hai Sadora,
    Het ziet er mooi uit hoor!!!!!
    Je kan wel een keer met me me naar de groothandel voor..... leuke dingetjes.
    Groetjes dikke kus tante Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen