dinsdag 10 juli 2012

(( 5 # )) MY FAVORITE! * Safari Nagellak *

Safari nagellak, geweldig!! 


Ik werk het meeste met de nagellak soorten van het merk Safari! De grootste voordelen van alle Safari nagellakken zijn dat deze geen schadelijke stoffen zoals tolueen, formaldehyde en dibuthylphtalaat bevatten! (Dit kan je nagels beschadigen en laat de nagels uitdrogen) En daarbij dekken de meeste van deze nagellakken in één keer perfect!! Het assortiment aan kleuren is heel groot & loopt uit tot enorm veel keuze!






Aldus.. Mijn favoriet!!!! En dan vooral de Pastel kleuren! Echt een aanrader. Zie hieronder wat foto's van het merk Safari. Binnenkort volgen mijn eigen foto's van mijn eigen collectie aan nagellak.

Deze nagellak is goed betaalbaar en in veel winkels, op markten en webshop's te koop! 






5 opmerkingen:

  1. halllo, leuk... heb je tijd over???

    als je nog modellen zoekt:)
    of wil experimenteren, kom maar op
    succes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten zoek ik nog modellen!! We gaan wel ff een middagje Nailarten hihihi Kusss

      Verwijderen
  2. Ik wil ook wel model zitten hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen